آنیساآنیسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرشته ناز مهربون

کارگاه مادر و کودک نیلوفر آبی

1394/4/21 0:05
نویسنده : مامان پریسا
560 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک دلبندم

از وقتی شما تو شکم مامانی بودی تصمیم گرفتم که برای دو زبانه و یا شاید در اینده چند زبانه شدنت اقدام کنم و از هفته 32 بارداری برات آهنگ های صوتی انگلیسی رو میزارم و از همون موقع  با خانم مونا منتها و کلاساش آشنا شدم (کارگاههای مادر و کودک برای پرورش کودک دو زبانه). مونا جان خودش یه دختره پنج شیش ساله داره که دو زبانست و مثل بلبل مثل زبان مادری انگلیسی حرف میزنه و البته مولف کتاب پروش کودک دو زبانه هم هست. خیلی مشاورهای خوبی تا حالا بهم داده و ازش ممنوم و امیدوارم همیشه و همه جا توی کاراش موفق باشه. وقتی به دنیا اومدی میخواستم کلاسات رو شروع کنم اما متاسفانه برای زیر یک سال کلاس نداشتن و صبر کردیم تا بالاخره یک سالت شد. راستشو بخوای خودم خیلی خیلی مشتاق کلاسا بودم و خیلی ذوقشو داشتم 

کلاسا همونجوری که فکر میکردم عالین و خیلی بهمون خوش میگذره و کلی بازیهای جدید یاد گرفتیم و یه عالمه دوست جدید پیدا کردیم هر جلسه یه بازی جدید داریم . خاله مونا خودش برای گروه سنی بالای دو سال هست و در حال حاضر خاله نگین مربی شماهاست و پرانرژی و عالیه

توی کلاس از همه شیطونتری یعنی اولش فقط شما راه افتاده بودی و بقیه راه نمیرفتن به همین خاطر به همه جا سرک میکشی و میخوای همه چیزاهای جدید اطرافتو کشف کنی

دوستای این ترمت: دایانا . کتایون . پندار . ایلیا . محمد رهام

 

و اما کلاسهای گل دخترم به روایت تصویر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جیگر طلای مامان عاشقانه دوستت دارم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

donya
21 تیر 94 0:39
salam azizam.koochoolooye kheyli kheyli kheyli nazi darid man k asheghesh shodam.b manam ye sar bezanin khoshhal misham. khoda hefz kone in kuchuluye nazetoon ro. مممنوم خانم گل شما لطف دارین و چشاتون قشنگ میبینه چشم حتما