آنیساآنیسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرشته ناز مهربون

جشن تولد یک سالگی

1394/4/21 0:55
نویسنده : مامان پریسا
2,086 بازدید
اشتراک گذاری

 

آنیسای نازنینم تولد یک سالگیت مبارک

دختر عزیزم ,یکی یه دونه من ایشالله همیشه و همه جا به لطف خدا سالم و شاد و موفق باشی و از ثانیه ثانیه زندگیت لذت ببری

از اونجایی که پروانه رو خیلی دوست داری مامانی تصمیم گرفت تم تولدت رو گل و پروانه انتخاب کنه که همه کارهاشم از طراحی تا اجرا خودم درست کردم و همه رو برات یادگاری نگه داشتم تا وقتی بزرگ شدی کلی باهاشون ذوق کنی و خوشحال بشی

متاسفانه شب تولدت خیلی سرحال نبودی

پرنسس کوچولوی من شب تولدش

 

 

 

 

دوستوووووووووووووووووووون دارم

 

بزار یه چرخی بزنم ببینم مهمونا چیزی نمیخوان

تزیینات تولد

پله های ورودی

در خونمون

ریسه عکس و اسم پرنسس خانمم از یک ماهگی تا 11 ماهگی

میز کندی بار

عدد یک تولد که بابا محمود برام درست کرده بود

تافی های پروانه ای و توپک های کاکایویی

بیسکوییت های تم تولد

 

جرقه و پف فیل به شکل پروانه

تک تک های تزیین شده با تم و دفترچه یادگاری

اسنک

شکلات و پاستیل

 

کیک و کاپ کیک های تولد گل دخترم که مامان پریسا و خاله مهسا درست کرده بودن

 

Anisa on her first birthday

کلاه تولد مامان دوز

و بالاخره میزه شام

 

و دسر (چونکه دسرهارو تعارف کردیم متاسفانه نشد که میز بچینیم)

 

 

 

ووووووو مهربون دخترم در حال سرو شام تولد(از اونجایی که عاشق ماکارانی پروانه ای فقط ماکارانی خوردی)

اصلا سرحال نبودی و مامانی لباساتو عوض کرد تا راحت بشی و شاید سرحال بشی

آخر شب که میخواستیم کیک رو ببریم و شمعارو فوت کنی یه کوچولو سرحال شده بودی و دوست داشتی تزیینات روی کیکت رو برداریو باهاشون بازی کنی

و اما مهمون کوچولوهای جشن تولد نازنین دخترم که نتونستیم جمعتون کنیم و ازتون یک جا عکس بگیریم

آقا آرتین(که خیلی دوسش داری)

رایان کوچولو

یه مهون کوچولوی دیگه هم داشتیم سما کوچولو که اونم مثل شما اون شب سرحال نبود و ازش عکسه تکی ندارم

دلبند من بازم تولدت مبارک ایشالله شمع تولد 120 سالگیتو فوت کنی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)